JB Saker

Hejsan!:)
Ville bara visa mina JB saker.. det är inte allt jag har men jag orkade faktiskt inte ta kort på allting :D
Så här kommer lite bilder...
(förlåt för dålig kamera)

Mina nyckelringar, från Panduro, 19:-/st


En av mina favvoaffischer! Från tidningen M tror den kostade 89:-, men kommer inte ihåg helt.


En mega-poster, från tyska tidningen Picture Star, köpte den i Pressbyrån Extra 59:-


En till av mina favoriter.. från Picture Star


Min skiva! Tycker det är bättre att ha My Worlds.. för alla låtar är ju med.. och det blir ju liksom billigare? ;) Eller.. a det är i alla fall min åsikt ;)


Och sist men inte minst.. mitt superfina bokmärke! :D

Hoppas ni fick lite tips om var ni kan köpa JB saker..
puss

Kommentarer
Postat av: Jossann

- Tack<3



Älskar din blogg!

2010-07-24 @ 13:55:13
URL: http://lixxomjossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0